چرا دیجیتال مارکتینگ؟
امروزه استفاده از اینترنت، جزئی جدایی ناپذیر از زندگی روزانه افراد محسوب می شود؛ به طوریکه اغلب کاربران در طی روز، زمان زیادی را به گشت و گذار در اینترنت می پردازند. از این رو، با در نظر گرفتن چنین شرایطی، استفاده از بازاریابی سنتی، همانند قبل از کارایی قابل قبولی برخوردار نخواهد بود. بازاریابی دیجیتال ، نسل جدیدی از بازاریابی است که با در نظر گرفتن شرایط و تکنولوژی های روز، می تواند تبلیغات را به طور موثرتری پیش ببرد.
رویدداستان پلاس با همکاری شرکت یکتانت و انجمن علمی مدیریت دانشگاه شریف، با توجه به این نیاز روز تصمیم به برگزاری وبینار “در مسیر دیجیتال مارکتینگ” را گرفته است تا بتواند در این زمینه در کنار شما دانشجویان گرامی باشد تا با چالشها و فرصتهای موجود در این زمینه بیشتر آشنا شوید.
این وبینار برای چه کسانی مناسب هست؟
محتوای این وبینار برای همه ی علاقه مندان به مباحث مدیریت و بازاریابی و کسب و کار مناسب می باشد.
درباره سخنران:
علیرضا مردانی نژاد؛ مدیر توسعه کسب و کار یکتانت
هم بنیانگذار و مدیرعامل آکادمی نووا
مدیر سابق بازاریابی شرکت سدنا
کارشناسی ارشد مدیریت کسبوکار دانشگاه صنعتی شریف
برگزارکننده: انجمن علمی دانشجویی مدیریت دانشگاه صنعتی شریفصفحه برگزار کننده
7 دیدگاه
6542 بازدید
لینک کوتاه
نظرات
قوانین ثبت دیدگاه
دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
اولین نفری باشید که نظر می دهید “در مسیر دیجیتال مارکتینگ” لغو پاسخ
برگزارکننده: انجمن علمی دانشجویی مدیریت دانشگاه صنعتی شریفصفحه برگزار کننده
قوانین ثبت دیدگاه